دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دلتنگم

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ

دلتنگم ...

به اندازه تمام فردا هایی که نیامد 

شدن هایی که نفی شد 

امید هایی که بوی نا گرفت و 

شب های سیاهی که صبح سپیدی نداشت

به اندازه تمامشان دلتنگم


پ ن :حال و هوای پست هایم را به حال این روز هایم ببخشید 


۹۵/۰۲/۲۶
ساینا

نظرات  (۵)

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۵۵ برنامه نویس جوان
دلتنگ نباش میگذره
این تنهایی و دلتنگی هم تموم میشه
پاسخ:
کاش میشد ...
بله میگذره همراه عمر میگذره !
دلتنگم به اندازه شب سیاهی که صبح سپیدی نداشت!
.
.
اگه میشه به کلبه تنهایی منم سرکی بزن
ممنون
پاسخ:
...

حتما !
منم هم‌دردتم... منم مثل خودت امیدم بوی نا گرفته :(
پاسخ:
چه بد   :(
حال و هوای این روزاتو حتما عوض کن.قول میدم که میتونی.
پاسخ:
گاهی ادم تمام توانش و از دست میده...
سعی میکنم که سعی کنم !

من اینجا بس دلم تنگ است  

 وهر سازی که می بینم بد آهنگ است 

بیا ره توشه برداریم  

قدم در راه بی برگشت بگذاریم  

ببینیم آسمان هرکجا آیا همین رنگ است  

من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم 

 ز سیلی زن، ز سیلی خور 

 وزین تصویر بر دیوار ترسانم .... 

بیا ای خسته خاطر دوست ! ای مانند من دلکنده و غمگین!  

من اینجا بس دلم تنگ است  

بیا ره توشه برداریم 

 قدم در راه بی فرجام بگذاریم.....     

                                                                  مهدی اخوان ثالث

--------------------

عاشق اخوانم

پاسخ:
چقدر قشنگ بود مرسی 

باید بیشتر از اخوان بخونم ...