دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ندارد

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۳۱ ق.ظ

من همیشه منتظرم‌ 

هیچ وقت قرار نیست به مرحله پذیرش برسم 

خیلی سخته که بگم دیگه انگیره ای ندارم

کاش یکی بود ..

کاش یکی بود ...

کااش یکی بود ...

۹۹/۰۸/۰۵
ساینا

نظرات  (۱)

ساینای عزیزم انتظار بعصی وقتها همون امیده شاید امید داری که به مرحله پذیرش نرسی 

+برات ارزوی یکی رو دارم که دقیقا همون یکی باشه ...

پاسخ:
مهرا جانم
وقتی اینو نوشتم فکر نمیکردم کسی اینجا رو بخونه 
الان که کامنتو دیدم واقعا خوشحال شدم
مرسی دختر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">