دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

گورخری جهش یافته

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

راستش نه فرشته سقوط کرده ام

و نه شامپانزه تکامل یافته 

بسان گور خری هستم جهش یافته

جواب گوی سوال های بی پاسخ سفید با خط های مشکی

با پوستی به روز نشده

موهایی بلند و مشکی گاه باز و راه راه,گاه بسته و دم گونه

خری بزرگوار و نفهم 

گور به گور شده ای سیاه,سفید

ازاده ای زندان پوش 

جفتک پرانی قابل 

اری گور خری هستم جهش یافته

بهرام مسلک ها احتیاط ,عاقبت شما هم گور است



۹۴/۰۹/۱۵
ساینا

نظرات  (۲)

ممنون میشم از وبلاگ من بازدید کنید.http://ibanersaz.blog.ir  و سایت من goldpost.ir
سایـنـایِ عزیز تشبیه هایِ جالبی بود البته بلانسبتِ تو :) شما گلی
پاسخ:
ممنونم مهرا جان :))