دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

رویایم را به جوانی فروختم

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

 

حالا که ذهنم حبسِ منطق ها

و تپشِ قبلم حَصر عادت هاست  , 

حالا که حساب هایم را کتاب

و رویاهایم را قلابِ زمان میکنم !

درست همین حالا که معنی آدم بزرگ بودن را درک میکنم ... گذر از دورانِ کودکی را لمس میکنم !

دُرُست همین حالاا , حالا را نمیخواهم  ...


راجع به عکس :خودم هستم 

*نمیدونم چرا لبام تو کوچیک کردن عکس این مدلی شده :|


۹۴/۱۲/۰۲
ساینا

نظرات  (۷)

آخ که چقدر گذر از کودکِ دوران یا حتی کودکِ درون سخت است...
پاسخ:
اخ که چقدر سختِ ...
کودکِ درونم خیلی کم توان شده , ولی هنوز نفس میکشه !
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۵ فاطیما کیان
ای جانم ^_^
پاسخ:
^_^
پرفکت
پاسخ:
Tanx  :)
مثل همیشه عالی
پاسخ:
مثل همیشه لطف داری :)
عکست نوستالژیِ معرکه ای بود :)

+ گاهی دیره برای نخواستن
پاسخ:
از این عکسِ خیلی خاطره دارم :)

+زمان هیچ وقت به خواسته ما اهمیت نمیده ...
آخ که دلم تنگ شده واسه بچگیام.ولی الانم خوبه.هر دوره خوبیه خودشو داره و هر چی بزرگتر میشیم سختیا هم بیشتر میشه.باید سوخت و ساخت و ساخت و همینجور  ساخت تا میتونیم.
عکستم خیلی باحاله.
پاسخ:
اره هر دوره ای سختیا و خوشی های خودش و داره , مهم همون ساختن
+مرسی
چقد شیک :))
پاسخ:
چقد شما شیک میبینید :))
+مرسی :)