دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

درباره آووکادو

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ
شاید بتونیم وبلاگ رو هم به لیست مدرسه و شهر و ...
اضافه کنیم و خونه nام حسابش کنیم!
با این حساب وبلاگ اعترافات یک درخت برای مثل یه خونه است , خونه یه دوست , خونه ای که احتیاج به در زدن و اِهن و تُلُپ نداره !!!
یه خونه بزرگ و نو ساز , خونه ای از جنسِ اعتراف , حرف و شعر , دلتنگی و خاطره ...
یه خونه با کتاب خونه بزرگ , آلبوم عکس فوق العاده , آرشیو موسیقی بی نظیر , ...
درختی با ریشه های امید و ایمان 


پ ن : یک سالگی وبلاگتون مبارک جناب آووکادو :)

۹۴/۱۱/۲۶
ساینا

نظرات  (۳)

سپاسِ صمیمانه از لطفِ شما دوستِ خوب، بابت این هدیه و انتقال حسِ خوب :-)
پاسخ:
کمترین کاری بود که از دستم بر میومد ...
خوشحالم بابت این حسِ خوب : ) 
درختی با ریشه ایمان و میوه امید به اسم «آووکادو»...
پاسخ:
هووم این جوری بهتره فکر کنم ... :)
البته با این حساب که آووکادو ثمره درختِ نه بر عکس !
من که هر روز یه وبلاگ جدید و هویت مجازی جدید دارم هیچوقت به تولد نمی رسم
همیشه مسافرم
پاسخ:
این چالشِ هدیه وبلاگِ ، برای یه لبخند :)
مسافر بودنم لطفِ خودش و داره ...