دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

باز گویم !

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

راز گویم , باز گویم

                  با تو جان آهسته گویم

                                                   با دلی افسرده گویم

خیره در چشمِ تو گویم :

"حلقه چشمانِ تو مستانه نیست

لرزشانش آنقدر جانانه نیست

علفى شیرین تر از چشم تو نیست 

دلِ من بُز گونه وار گیر تو نیست !!! "


۹۴/۱۱/۲۳
ساینا

نظرات  (۹)

۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۴ فاطیما کیان
چقدر زیبا ساینا جان :)
پاسخ:
ممنونم فاطیمایِ عزیز   : )
لایک
پاسخ:
Tanx : )
این ترکیب «بزگونه‌وار» عجیب به دلم نشست ^_^
پاسخ:
عجیب از دل برامده بود  ^_^
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۱ فاطیما کیان
سلام داره خدمتت بانو ^_^
پاسخ:
عزیزِ مثل خواهرش ^_^
علف ،بز!!!!؟؟
خخخخخخخ
عالی بودا یعنی خیلی خیلی عالی
پاسخ:
:)))
خیلی خیلی مرسی ^_^
بسیار فوق العاده :-)
پاسخ:
بسیار ممنونم : )
خیلی عالی بود ساینا جان
پاسخ:
ممنونم ثمین عزیز
مثل همیشه عالی
پاسخ:
مثل همیشه لطف داری
خیلی عالی عزیز دلم 
من واقعا برای نبودنم عذر میخوام ولی دیگه نمیشد باور کن
ولی میدونی که همیشه به یادِ تو و این نوشته هایِ زیبات هستم..
پاسخ:
لطف داری تو 
میدونم مهرا گاهی نمیشه , این زندگی غیر مجازی بدجور درگیرمون میکنه 
عزیزی تو همیشه ^_^