دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مرد بود , یه مرد

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

هوا سرده , سوز میاد , چهارشنبه شبِ و من تنهام !

از اتوبوس پیاده میشم , نگام کشیده میشه به اون سمت خیابون

پنج تا ادم خسته و یه تاکسی خطی 

ته دلم خالی میشه , لعنتی چرا امشب انقدر خلوتِ

میترسم , از این تاریکی , از تنهایی ایستادن, از شخصی سوار شدن , از بوق زدن ها میترسم

میرسم بهشون , راننده داره مسافر ها رو تخمین میزنه

_ تو یه سرویس جا نمیشید میرم بر میگردم

گوشیم زنگ میخوره , بابامِ , ماشین تعمیرگاهِ , نمیخوام نگرانشون کنم 

سلام , نه! یه خورده معطل شدم , هنوز از اتوبوس پیاده نشدم , برسم ماشین هست دلتون شور نزنه , باشه , خدافظ

رفت و برگشت این سرویس کمِ کم بیست دقیقه طول میکشه , هوا تاریکِ , دارم تنها میشم , سردمه و من میترسم

یه دفعه می ایسته , اونی که داره میره سمت صندلی جلو , روش و بر میگردونه و میگه

_یه نفر جا داره , شما برید من با بعدی میام

خوشحال میشم از تهِ دل , میدونم جای تعارف نیست

+مرسی , واقعا ممنونم

میخنده با نگاش تشویقم میکنه برم سوار شم

میخندم به روی این مرد نشناخته

به روی مردی که نه سینه ستبر داره , نه صدای کلفت و نه نگاه هیز

یه مرد واقعی که من و دل خوش میکنه به مردونگی هایِ باقی مونده


پ ن :این خاطره بر میگرده به دو سال پیش و من هر وقت به اون شب سرد فکر میکنم گرمم میشه !


۹۴/۱۱/۱۳
ساینا

نظرات  (۷)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۲ مهندس رضا عباسی

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

 

 

پاسخ:
با سلام , ممنون
تایید کردم هرکسی خواست اون کره رو میزنه وارد سایت شما میشه
خیلی قشنگ بود.تو داستانت کشیده شدم
پاسخ:
ممنونم  ^_^
من هم به این مرد ها برخورده ام..
پاسخ:
مَردن واقعا ..
باز دم شما گرم که به قدری معرفت داری که هنوز طرفو یادته؛ یه موردی همین اواخر دانشجوییم پیش اومد که من و رفیقم به نفع دو تا خانوم، از خود گذشتگی کردیم (درباره اتوبوس و اینا نبود ولی خب اونم چیز حیاتی‌ای بود) اون روز ما رو به اسم و فامیل می‌شناختن و کلی هم ازمون تشکر کرد اما از فرداش نه‌تنها ما رو نمی‌شناختن بلکه ما رو هم می‌دیدن روشون رو بر می‌گردوندن! بعدش یه جلسه یکی‌شون غایب بود، جزوه اون روز رو از من خواست، منم گفتم: ببخشید شما؟ اون لحظه سرخ شد از خجالت و معذرت‌خواهی کرد و تازه اون موقع بهش جزوه دادم؛ این‌جوریاست...
پاسخ:
چهره ش خاطرم نیست , هوا تاریک بود , درست ندیدمش ولی لطفش و  خیلی خوب یادمِ 
+عجب ادمایی, دم شما گرم که بازم جزوه رو دادی !


۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۸ فاطیما کیان
خدا خیرش بده , هنوز مردهای اینطوری منقرض نشدن :)
پاسخ:
واقعا خدا خیرش بده
نه هستن هنوز  , دیدم به شخصه که میگما :))
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۶ صآب خونـه
چه آدم خوبی بودِ
درسته که نامردا زیادن ولی مردا هم زیادن
:)
پاسخ:
خیلی ... :)
امیدوارم رشد صعودی داشته باشن این مردا 
بعله....
امیدوارام موفق باشید همیشه
پاسخ:
ممنونم ^_^