دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دو راهی

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ
همیشه بین دو راهی بد و بدتر , یکی و انتخاب کن حتی اگه اون راه بدتر باشه !!!
از دو راهی هات استفاده کن , وگرنه گیر تک راهی بدترین می افتی 
انتخاب کن تا انتخاب نشدی ...

۹۴/۱۱/۰۳
ساینا

نظرات  (۵)

باشه
ممنون
پاسخ:
اگه کمکتون کرده باشه ... خواهش میکنم : )

چشم")
پاسخ:
چشمت بی بلا  ^_^

+ روی سخنم یه جورایی با خود زبون نفهمم بود!
حداقل همین که حق انتخاب داری بهتر از اینه که مجبور باشی تن به «یک» چیز بدی :|
پاسخ:
اره دقیقا , برا منی که متاسفانه یا خوشبختانه ایده ال گرا هستم 
انتخاب بین بد و بدتر یعنی مرگ , خیلی وقتا انتخاب نکردم و دیدم این مرگ تدریجی بدترین و ...
من اینطور نیستم
اما بعضی ها دوست دارن انتخاب نکنن تا انتخاب بشن!

+انتخاب جرات میخواد...
پاسخ:
چه خوب که اینطوری نیستید
بعضی ها دوست ندارن , یا به قول شما جراتش و ندارن یا عواقبش و نمیدونن ...

+خیلی جرات میخواد
انتخاب کن تا انتخاب نشدی ...

این جمله آدم رو به فکر فرو میبره ...
پاسخ:
کاش انقدر بهش فکر کنیم که دیگه انتخاب نشیم ...