دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

گول نخورید

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

گولِ سیمرغِ معنی اسمم را نخورید     

پَر های دوستیمان را آتش نزنید!

من از این دکه چسبیده به قله کوه پایین بیا نیستم

اخر میدانید من یک سیمرغ شیرازی ام...

پ ن :اینجا یک قدم از همه چیز دورترم , درست اینجا یک قدم به همه چیز نزدیک ترم

                                                              

۹۴/۱۱/۰۴
ساینا

نظرات  (۹)

:(
پاسخ:
چرااا ؟!
منم ققنوسم....
باشه....
پاسخ:
همه پرنده ها جمعا , پس !!!
به مترسک هم میگیم کلاغ های مزرعه  ىَش و بیاره ... : ))) 

ای ساینا ملوک ابن شاهنامه! کلاغان بارگاه در خدمت شمای بزرگوار همی هستند!
پاسخ:
متشکرم  :))))))

+پس فقط باید دنبال یه کفتر باز بگردم :دی
من خورشیدم کاری نمیتونین بکنین منم بیام؟:)
سلام گلم فیلتر شدم خیلی عالی وشیک :)
پاسخ:
تو هم بیا بتاب راه پرواز و نشونمون بده , خوبه ؟
(یاد مادربزرگِ و خونه قوطی کبریتیش افتادم) :))))))

+ از دست این فیلتر !!!
بزار فیلتر کنن ,تو هم دوباره میای خیلی شیک
خورشید که پشت ابر نمیمونه :)

باچه می تابم :)
پاسخ:
نورایِ طلاییت درد نکنه , خواهر :))
سیمرغ شیرازی :-))
پاسخ:
:)))
ای وای خواهر خورشید همیشه پشتِ ابر ِ
+مرسی برای تشبیهِ زیبات،
+ساینا جانم به بقیه هم گفتم ، دیگه زورم نمیرسه بنویسم :)
+ برایِ همه دوستیات ممنونم گل ناز
پاسخ:
خورشید ما فرق داره :)
+به هر از گاهی نوشتنت هم خوشیم دختر 
+هر جا هستی , هر کاری که میکنی خوش باشی و موفق مهرا جان
:***

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۶ مــــــــ. یــ.مــ
:))))
حالا ساینا جان ما پراتو آتیش بزنیم تو از نوک ِ قله بگی 
ای بابا حالو ای موقع؟
پاسخ:
اره دیگه , حالو ای موقع :)))
قربونت یه سر بیا بالا , شیرازی ها مهمون نوازن ...
جان دل مینویسم ولی با کمی تفاوت ، از دست دادنِ دوستانی مثل تو سخته:)
پاسخ:
خوشحالم از کاری که دوست داری و تواناییش و داری دست نمیکشی :)
برا منم سخت ِ : **