دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شانه

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ
                    
_بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه !
+چرا ؟  افشون خوبه ؟
_چون در چین شکنش دارد دل من کاشانه
+بد جایی ساخت و ساز کردی اوسا ، کلا تو مسیر...
۹۴/۱۰/۰۸
ساینا

نظرات  (۵)

۰۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۳ پسر خوشحال
موهای پریشون واقعا نمی دونم چیش خوبه اصلا درک نمی کنم
پاسخ:
بعضی ها عاشق همین موهای پریشونن :))
تو خیلی از شعر های قدیمی میگه دل عاشق توی این پیچ و شکن های زلف معشوق گیر افتاده
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۷ مترسک ‌‌
موی پریشون بلای جون مجنونه خب ^_^
پاسخ:
 امان از موی پریشون...
:))
خو میـدونی من موهـام حالت دار و پریشون مریشون و از این صوبتاس ولی چه فایده حالا کی میاد شعر بگه:)
اصن شعرم نخواستیم یکی به این ننمون بگه بیخیال ی دوتاشیوید موام شه اینقد نگه بریم کوتاش کن
پاسخ:
برعکس موهای من , به قول مامانم عین موهای گربه نرم و صاف,حالا یه ذره حالت دار شده :))
شعرم میگن تو صبر داشته باش :دی
…… :)))
:))))))))))
فک کنم کچلم کسی دوسم نداره شعرم نمیگن ساخت و سازم نمیکنن
پاسخ:
:)))
من که با این موهای لختم ، بولدوزر انداختم تو تمام کاشانه ها...
خدا رو چه دیدی شاید ، شعرم گفتن...

۱۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۰ شیکسون (^_^)
چه زیبا...خوشمان آمد ^_^
پاسخ:
ممنون...خوشحالمخوشتان آمد :))