دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

باج و خراج

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

 

منم و لبخند یارانه ایم

تویی و برق نگاهت...

منم و همین لبخند یارانه ای

تویی و گرمی دستانت 

گیریم ، گرمی دستانت را وام گرفتم

با مالیات بر ارزش افزوده عطرت چه کنم؟!

۹۴/۱۰/۰۳
ساینا

نظرات  (۳)

۰۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۹ پسر خوشحال
آه...
عطر اگه خاطره باشه سمههر نفسش مثل بمب شیمیایی درونت رو می سوزونه
یکم شادتر بنویس عطرت رو عوض کن......
خر تو خرش کن 
پاسخ:
سعی میکنم شاد بنویسم 
ولی اینم غمگین نبودااا...
نه خدایی غمیگین نیست
پاسخ:
میگم منم...
من به این طور نوشته ها میگم احساس نوشت نه غمگینه و نه شاد ؛ فقط یهو دلت میره برایِ نوشتنش :))
الان دلم رفت برا نوشتت..
پاسخ:
چه خوب گفتی احساس نوشت ...
شما لطف داری :))