دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بدتر از بدترین

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

هِی لباش و تکون میداد و تند تند کلمه تولید میکرد

گوشام کم آورده بودن

یه دفعه ساکت شد چشماش صورتم و به بازی گرفت و بی مقدمه گفت :میدونی بد ترین حسِ دنیا چیه ؟

میدونستم فرصت جواب نمیده , ساکت شدم تا خودش ادامه بده 

اینه که ...

اینه که دیگه هیچی خوشحالت نکنه !

زمان و قاپیدم و گفتم میدونی بدتر از اون چیه ؟

اینه که دیگه هیچی ناراحتت نکنه

۹۵/۰۱/۱۶
ساینا

نظرات  (۴)

۱۶ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۰۷ عزیزالله شهباز نسب
ی تو دهنی  خفش میکرد 
نه با زدن با ی جمله
البته اکه درک مطلب داشته باشه
پاسخ:
بنده خدا خوشحال بود یه جفت گوش که از قضا مفتم هست پیدا کرده , خوشحالیش و خراب نکردم
میدونی بدتر از بدترین چیه؟یکی که نمیخوای باهات حرف بزنه از لجت تو گوشت پرحرفی کنه.
پاسخ:
به حرفاش گوش میدادم ولی راستش و به خیلی هاشون توجه نکردم ...
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۱ برنامه نویس جوان
سلام ساینا خانم من برگشتم
بخند یه لبخند حالا بیا بلاگم رو ببین
پاسخ:
سلام  , وبلاگ جدید مبارک :))
خوش برگشتی , اومدم 
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۷ آناهــیــ ـــتا
لبهاش رو تکون میداد و کلمه اتولید میکرد... چقدر خوب گفتی 

بدترین حس دنیا بی تفاوتی ه..
پاسخ:
چقدر خوب خوندی ^_^

بی تفاوتی ته ماجراست ...