دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ساعت

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ
                         
                       
 عمری است با این ساعت های منفعت طلب کنار نیامدم
اصلاً  میدانی آبم با عقربه هایشان توی یک جوی نمیرود!
امان از روزی که بفهمند در انتظار یک پوست تخمه ای همچین , خرامان خرامان به دیدار ثانیه ها میروند که انگار در خیابان شانزلیزه کوکشان کردی...
یا که بو ببرند محتاج همین دو گرم عقربه ای , 
مثل کِش تنبان در میروند , انقدر یک دفعه ای که اگر حواست را ندهی پِیِشان تمام آبرو حیثیتت را به زمان میدهند !
این روز ها بدجوری از دستِ قلبِ اتاقم شکارم , انقدر پتانسیل عصبانیت را دارم که با یک عقربه قرمز و یک تکان خفیفِ بیجا چرخ دنده هایش را بر سَرِ اعدادش خورد کنم
امیدوارم عمقِ فاجعه را بفهمد...

۹۴/۱۰/۲۵
ساینا

نظرات  (۹)

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۲ آوو کادو
میفهمد...
پاسخ:
امیدوارم...
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۰ مــــــــ. یــ.مــ
وااااقعاااا 
انگار ساعتا به بهترین شکل ممکن میدونن حرص آدمو چه جوری در آرن:|
پاسخ:
با روح و روان ادم بازی میکن ...!
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۴ روز خوش رو باید ساخت
خیلی قشنگ بود....
لعنت به این زمان...
پاسخ:
ممنون  :)
عجیب میگذره...
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۶ مترسک ‌‌
ولی من بدجور به ساعت وابسته‌ام :|
پاسخ:
هممون وابسته ایم !
هرچه درد است از این قلب هاست :)
+ اصن همه همش از این زلفاس :)
پاسخ:
کامنتت چه ریتمیکِ : )
قلبِ قول داده بچه خوبی باشه , میدونه من اعصاب ندارم! ولی بازم چشمم اب نمیخوره
+ زلفا هم که خب , یکی دیگه باید نگرانش باشه ؛ )
ولی خیلیی دردسر سازِ...
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۵ فاطیما کیان
فکر کنم یه 5-6 سالی هست که دیگه ساعت مچی به دستم نمیبندم ...
پاسخ:
ولی من همیشه خدا یه ساعت مچی رو دستمِ ...
با همه ی اخلاقای گندش ، بازم کارامُ گیرِ خودش انداخته !
گلی جان چرا نمیتونی قری استایل بیای وسط؟ هوم؟

پاسخ:
فکر کن وسط یه مهمونی و یه بحث کاملا جدی 
چند دقیقه اومدم دیدم به به چه اهنگایی ...
شاید تو هم در جست‌وجوی زمانِ از دست رفته‌ای؟
پاسخ:
کشمکش بین انسان و زمان همیشه بوده و خواهد بود ,
منم از این قاعده مستثنی نیستم !

ساعت :| زمان :| کلا هستن که باشن ، بدون اینکه ما بتونیم کاری بکنیم ...
پاسخ:
هر چه بیشتر بهشون بی توجه باشیم بیشتر خودشون و به رخمون میکشن ...