دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ببار ای برف

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

منتظرم...

از اولین سوز منتظرم...

نگذاشتم زغال های باربیکیو را تمیز کنند 

خیلی وقت است آن هویج گوشه باغچه را نشان کردم

دستکش هایم آماده سقوط آزاد میان برف های سفیدند

کاش برف ببارد , انقدر که کفاف یک شکم گنده را بدهد

ببارد و من آدمک برفی ام را بسازم ,آدمکی چاق و شکم گنده , با دماغی دراز و نارنجی , چشمانی سیاه و بی قاعده , آدمکی بسازم خوشحال و بی اطلاع 

که دست هیچ جراحی دماغ بی قواره اش را هدف نرود

بی غم خیره شود به رو به رو

دو روز بیاید بخندد و برود

کاش برف ببارد...

                  

۹۴/۱۰/۱۰
ساینا

نظرات  (۴)

۱۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۳ مترسک ‌‌
برف خیلی خوبه ^_^
اومدنش کافی نیست، کاش بیاد و بشینه...
پاسخ:
خیلیی... :))
اره دیگه انقدر بیاد تا کفاف شکم گنده آدمک من و بده ... 
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۹ پسر خوشحال
امید وارم اینقدر منتظری واقعا بباره این برفه
پاسخ:
افسردگی گرفتم از بس برف نیومد..
۱۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۷ فاطیما کیان
من هم چشم انتظار برفم ^_^
پاسخ:
یه جماعتی و سرکار گذاشته , میبینی ؟
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۷ آوو کادو
می بارد ان شا الله... :-)
پاسخ:
ببارد ان شا الله... !
قدر برفی که اونجا میاد و خیلی بدونید :)