دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

سیمرغ کوه قاف رسیدن گرفت باز/مرغ دلم ز سینه پریدن گرفت باز (مولانا)

دکه آکو

دکه ای بالای کوه پشت افق
دکه ای چوبین ،سیمرغ دکه چی
اندکی باران, سروی سبز,گلی اهلی در همسایگی
هور بانو در حال طلوع
همه حاظر همه ناظر ,دوستی دست شماست

*سیمرغ یکی از معانی اسم ساینا است
*آکو به معنای قله کوه است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

همیشه پای یک سیب در میان است...

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

                           

سیب های بهشتی بودند که حوا را هوس ران کردند ، نافرمان شد و همه را با یک فرمان از بهشت راند!

از راه نرسیده افتادند بر فرق نیوتون، رسیدند و زمین نفرین شده را جذاب کردند...

توصیه ابن سینا شدند برای افزایش طول عمر

قرعه سلامتی را قاپیدند و نشستند سر سفره  هفت سین آریایمان

حتی وقتی گاز زده شدند یقه استیو را ول نکردند

شدند برند معروف جهانی

چه می دانیم شاید یکی از همین ها هم گیر چرخ دنده زمین و زمان افتاد ، گیر کرد و همه چیز را همان طور که شروع کرده بود تمام کرد

۹۴/۱۰/۰۶
ساینا

نظرات  (۷)

امشب خبر دادند حوا سیبی گاز زده! اجازت خواستند تا برانندش بر زمین، البت به همراه آن آدم!
گفتم دیر نخواهد شد! فعلا حوصله ای نیست.
به وقت که بر زمین عزلتش دادیم؛ آنقدر زمانه اش سیب گاز زند که دیگر آدم و آدمیت از سر بدر شود!
پاسخ:
چرا کامنت شما رفته تو بود هرز نامه ؟
خیلی قشنگ بود، ممنون 

۰۷ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۷ پسر خوشحال
سیب میوه سلامتیه
منم خیلی دوست دارم واقعا
پاسخ:
سیب میوه همه چی هست...
دوست داشتنی ِ که همیشه پاش وسط ماجراست
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۱ مترسک ‌‌
این پست چه خوبه :))
مخصوصاً اون تیکه استیو جابزش :D
پاسخ:
مرسی ... :))
+  : دی
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۵ آوو کادو
شاید...
پاسخ:
کسی چه میدونه , شاید...
من موندم چرا سیب.مگه نارگیل نبوده خدایی
پاسخ:
ببین بوده فقط یه چندتا مشکل هست : ۱,نارگیل میوه بهشت نیست تازه شکلش هم به فریبندگی سیب سرخ نیست خدایی
۲,اگه نارگیل خورده بود بر فرق نیوتون که در جا ضربه مغزی میشد , فرصت نمیکرد جاذبه زمین و مطرح کنه
۳,نارگیل با س شروع نمیشه
۴,خب اگه استیو نارگیل و گاز میزد که باید میرفت دنبال تولید انبوه دندون مصنوعی که
الان قانع شدی  ؟!
خخخخخ
قانع شدم الان
پاسخ:
خب خدا رو شکر ... :)))
چقـد زیبا همراه کرده بودی وقایعِ سیب محور رو :))
لطف کردی هم برای کامنتت و هم برای وقتی که ذاشتی ساینایِ عزیز
باید به منم وقت بدی لطفتو جبران کنم"))
پاسخ:
ممنونم ... :))
اگر هم لطفی بوده , در حق خودم بوده
 , نوشته هات کلی بهم چسبید :)